O prawidłowym rozwoju firmy decydują ludzie w niej pracujący. Pracodawcy i menedżerowie, którzy chcą stworzyć profesjonalnym i skuteczny zespół wiedzą, że ich pracownicy muszą być dobrze dopasowani do zajmowanych stanowisk i zadań które są przed nimi stawiane.
Obecnie w dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym coraz większa rzesza dobrze zarządzanych organizacji kieruje się ku spersonalizowanym modelom warsztatowym . Poznanie potrzeb i oczekiwań naszych klientów pozwala przeprowadzić proces (szkolenie, doradztwo, coaching), które trafia dokładnie w potrzeby Klienta, dzięki temu wzrasta efektywność pracowników z którymi pracujemy co z kolei przekłada się na wymierne korzyści dla organizacji.
Plan i projekt procesów rozwojowych rozpoczynamy od analizy potrzeb szkoleniowych na wszystkich szczeblach organizacyjnych firmy, która pozwala zdefiniować obszar do przepracowania i usprawnienia na poziomie zachowań, przekonań i umiejętności.
Kluczowym elementem naszych programów jest generatywność oraz praktyczność przeprowadzanych procesów, gdzie generatywność rozumiemy jako wielokontekstową możliwość zastosowania nabytych umiejętności, praktyczność odnosi się do przekładania wizji w realne działanie.
Główne obszary wsparcia, którymi zajmuje się nasz zespół :
- Rekrutacja
- Usprawnienie procesów zarządzania sprzedażą,
- Wsparcie przy zarządzaniu własnym potencjałem,
- Trening i konsultacje w zakresie podstaw myślenia systemowego – rozwijanie zdolności do rozumienia zjawisk i
- zachowań zachodzących w organizacjach i zespołach pracowniczych,
- Treningi dla Managerów
- Warsztaty dla trenerów wewnętrznych
- Negocjacje handlowe
- Wsparcie przy zarządzaniu własnym potencjałem,
- Kreatywne myślenie
- Zarządzanie sobą w czasie
- Radzenie sobie ze stresem – zarządzanie stresem
- Efektywne wdrażanie zmian w przedsiębiorstwie
- Nowoczesne przywództwo – Akademia menedżerska
- Standaryzacja stanowisk pracy
- Profesjonalna obsługa klienta
- Budowanie efektywności zespołów handlowych
- Efektywna komunikacja w firmie,
- Skuteczna prezentacja
- Coaching (indywidualny i grupowy)
- Usprawnianie procesów zarządzania i komunikowania się,
- Wsparcie w sytuacjach konfliktowych,
- Szkolenia dla firm
Programy wymienione powyżej mogą być dowolnie modyfikowane. Dla potrzeb naszego kontrahenta możemy do nich dokładać nowe elementy, usuwać istniejące, czy też łączyć moduły z kilku programów.